2012 m. rugsėjo 17 d., pirmadienis

Pykti negerai, bet kartais.... (34 dienos)


Jau žinote žinote, tiesiog jaučiuosi spaudžiama į kampą. Bet aš iš tiesų neturiu ką rašyti. Na kad ir šiandien, viskas prasidėjo nuo atsikėlimo, kuris pasivėlino nuo 6 iki 6:30, nes supratau, kad per tą pusvalandį nieko nenuveikiu, taigi ir keltis anksčiau neapsimoka. Vėliau pusryčius pakeitė pasiruošimas ir štai aš jau kelyje į akademiją. Šį kartą mane lydėjo sėkmė, nes nors buvo žadėtas lietus, tačiau vykstant dangus buvo giedras. Prasidėjo Business Economics paskaita, todėl jau iš karto buvau nusiteikusi greitam laiko bėgimui, bet nesupratimui, ką reikia daryti ir kaip, taip pat. Tačiau viskas viršijo mano lūkesčius, pradžioje gavome užduotį: 20 min. padiskutuoti, kuo skiriasi pelno/nuostolio ataskaita  (P/L statement), nuo po analizės atliktos pakartotinės ataskaitos. Nesupratom, ką galima 20 minučių diskutuoti šia tema, juo labiau, kad matydamas mūsų tuščius žvilgsnius  Peter vis pratęsdavo mūsų „diskusiją“ penkioms minutėms. Nežinau ko jis tikėjosi tai darydamas, bet pusvalandis paskaitos buvo praleistas niekais. Vėliau vėl buvo duotos užduotys Exel‘yje, va tada tai jau prasidėjo. Jau buvom įpratę daryti bet ką, kol atsiųs atsakymus, bet šį kartą nebuvo aišku net ką reikia daryti. Na gerai, kadangi vienas bachūriukas jau net įsidrąsinęs paprašė atsakymų, tai gavom jau sustatytą į vietas lentelę, kurioje tik reikia surašyti skaičius, kokius?- spręsti mums patiems. Aišku aš juokauju, bet darbas vyko būtent taip. Kai po pusvalandžio buvo atsiųsti atsakymai, teko viską taisyti, o turbūt visiems aišku, kad taisyti yra sudėtingiau, negu dar kartą viską padaryti. Beje prieš tai atsiųstoje užduotyje norint mums padėti buvo parašytos formulės (55,211+1,203)*1.25/9, tačiau jo sprendime jau *1,25 kažkaip dingo (ji reiškia PVM). Be abejonės mes kaip pareigingi mokiniai ištrynėm šią dalį, bet vėliau aiškinant iš kur atsiranda tam tikri skaičiai, jis vėl naudojo būtent pirmąją mano pateiktą formulę. Tada jau V neapsikentė ir paklausė, tai kodėl atsakymas gaunamas išmetus mokesčių dalį. Pasirodo mūsų gerasis mokytojas pasinaudojo pernai metų dėstytojos užduotimis, jų net neišsianalizavęs, o mums dar liepia išmokti, kuo skiraisi P/L statement nuo P/L statement for analysis. Visi buvom labai pikti. Likus pusvalandžiui iki paskaitos pabaigos pradėjom 5 užduotį, tačiau jau akys lipte lipo, o suprasti ir toliau nesupratom, ką reikia daryti. Labai „laimingi“ pasijutom, kai gavom atsakymus, o tai reiškė darbą iš naujo. Va taip va ir bėga tos mūsų dienos, nei įdomiai, nei džiugiai. Bent jau danų kursai, kol kas įneša šiek tiek šviežio oro, nors ten irgi taikomi tam tikri metodai („O dabar 5 minutėms po klasę pasišnekėti“), kurie kol kas neatrodo labai tinkami. Bet čia tik mano nuomonė, ir gal kitiems toks mokymas visai nieko, juk gyvenimas prasideda penktadienį, tačiau aš čia atvažiavau mokytis, todėl šiandien ir esu tokia pikta.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą