Jau žinote
žinote, tiesiog jaučiuosi spaudžiama į kampą. Bet aš iš tiesų neturiu ką rašyti.
Na kad ir šiandien, viskas prasidėjo nuo atsikėlimo, kuris pasivėlino nuo 6 iki
6:30, nes supratau, kad per tą pusvalandį nieko nenuveikiu, taigi ir keltis
anksčiau neapsimoka. Vėliau pusryčius pakeitė pasiruošimas ir štai aš jau
kelyje į akademiją. Šį kartą mane lydėjo sėkmė, nes nors buvo žadėtas lietus,
tačiau vykstant dangus buvo giedras. Prasidėjo Business Economics paskaita,
todėl jau iš karto buvau nusiteikusi greitam laiko bėgimui, bet nesupratimui,
ką reikia daryti ir kaip, taip pat. Tačiau viskas viršijo mano lūkesčius,
pradžioje gavome užduotį: 20 min. padiskutuoti, kuo skiriasi pelno/nuostolio
ataskaita (P/L statement), nuo po
analizės atliktos pakartotinės ataskaitos. Nesupratom, ką galima 20 minučių
diskutuoti šia tema, juo labiau, kad matydamas mūsų tuščius žvilgsnius Peter vis pratęsdavo mūsų „diskusiją“ penkioms
minutėms. Nežinau ko jis tikėjosi tai darydamas, bet pusvalandis paskaitos buvo
praleistas niekais. Vėliau vėl buvo duotos užduotys Exel‘yje, va tada tai jau
prasidėjo. Jau buvom įpratę daryti bet ką, kol atsiųs atsakymus, bet šį kartą
nebuvo aišku net ką reikia daryti. Na gerai, kadangi vienas bachūriukas jau net
įsidrąsinęs paprašė atsakymų, tai gavom jau sustatytą į vietas lentelę, kurioje
tik reikia surašyti skaičius, kokius?- spręsti mums patiems. Aišku aš juokauju,
bet darbas vyko būtent taip. Kai po pusvalandžio buvo atsiųsti atsakymai, teko
viską taisyti, o turbūt visiems aišku, kad taisyti yra sudėtingiau, negu dar
kartą viską padaryti. Beje prieš tai atsiųstoje užduotyje norint mums padėti
buvo parašytos formulės (55,211+1,203)*1.25/9, tačiau jo sprendime jau *1,25
kažkaip dingo (ji reiškia PVM). Be abejonės mes kaip pareigingi mokiniai
ištrynėm šią dalį, bet vėliau aiškinant iš kur atsiranda tam tikri skaičiai, jis
vėl naudojo būtent pirmąją mano pateiktą formulę. Tada jau V neapsikentė ir
paklausė, tai kodėl atsakymas gaunamas išmetus mokesčių dalį. Pasirodo mūsų
gerasis mokytojas pasinaudojo pernai metų dėstytojos užduotimis, jų net neišsianalizavęs,
o mums dar liepia išmokti, kuo skiraisi P/L statement nuo P/L statement for
analysis. Visi buvom labai pikti. Likus pusvalandžiui iki paskaitos pabaigos
pradėjom 5 užduotį, tačiau jau akys lipte lipo, o suprasti ir toliau nesupratom,
ką reikia daryti. Labai „laimingi“ pasijutom, kai gavom atsakymus, o tai reiškė
darbą iš naujo. Va taip va ir bėga tos mūsų dienos, nei įdomiai, nei džiugiai.
Bent jau danų kursai, kol kas įneša šiek tiek šviežio oro, nors ten irgi
taikomi tam tikri metodai („O dabar 5 minutėms po klasę pasišnekėti“), kurie
kol kas neatrodo labai tinkami. Bet čia tik mano nuomonė, ir gal kitiems toks
mokymas visai nieko, juk gyvenimas prasideda penktadienį, tačiau aš čia atvažiavau
mokytis, todėl šiandien ir esu tokia pikta.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą