2012 m. rugsėjo 16 d., sekmadienis

Kupina apmąstymų trisdešimt trečioji diena


Šis kasdieninis minčių ir įspūdžių dalinimasis pastarąjį mėnesį man labai padėjo prisitaikant prie naujovių, sprendžiant iškilusias problemas ir pan., tačiau jau visą praeitą savaitę apie tai galvojau ir nusprendžiau, jog šiuo metu mano dienos, bei jų aprašymai dažnai būna tuščiai įsidėlioti žodžiai, tik norint, kad apimtis būtų  didesnė. Manau, jog bus žymiai vertingiau tiek jums, tiek man kurti savaitinius įrašus, apie per savaitę patirtus nuotykius, įspūdžius, užplūdusius  jausmus, matytus žmones. Juo labiau, kad savaitės bėga taip greitai, čia pirmadienis, o jau žiūrėk šeštadienis. Tikiuosi nepyksite, bet taip, manau, bus geriau. O jeigu kils noras anksčiau sužinoti, kaip aš gyvenu, visada lauksiu jūsų laiškų.
Sėkmingo pasiruošimo naujai savaitei!

2 komentarai:

  1. Ei, Augmante! Rašyk kasdien, tikrai įdomu paskaityti kiekvienos dienos įspūdžius ir patyrimus. Žinau, kad laiko daug užima tai, bet dėmesys iš kitų tavo blogo atžvilgiu irgi nemažėja. Kasdien seku tavo įrašus, ir kai pakalbu su pažįstamais tai kai kurie net ir nepažinodami Tavęs kasdien atsiverčia Tavo blogą, nes sudomini savo įrašiukais. :) Aišku, tau spręst bet keep going! Iš tavo rašytų įrašiukų dar, mano akimis, nebuvo nė vieno prasto. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jauniau, tiesiog jaučiu spaudimą:D O jei rimtai, tai gerai, aš stengsiuosi rašyti, bet nepažadu, kad kas dieną, nes stovi jau dvi knygos, laukiančios laisvos popietės,o dar prasideda projektas, bet kaip nors:)

    AtsakytiPanaikinti