2012 m. rugsėjo 4 d., antradienis

Dvidešimt pirmoji diena



Jau man nebejuokinga, nes paskaičius 80 puslapių apie metines ataskaitas, overdraftus, nuostolius, jų padengimo būdus, balansą ir panašiai, pasijutau visiškai žalia, tarsi skaitytum tekstą, bet nieko nesuprastum, o dar anglų kalba. Prisižaidžiau aš čia su savo neturiu ką veikt. Nors iš tiesų tai nemanau, kad mums tai reikėjo perskaityt šiandienai, nes namų darbuose tai nebuvo užduota, tik kažkas, labai protingas paskaitė mokymosi planą, tai ten parašyta, kad reikia perskaityti, bet gal ir į naudą, nes sužinojau tiek naujų žodžių, kad dabar mano skaityti puslapiai, pilni lietuviškų paaiškinimų, nors kai kuriuos terminus ir lietuviškai nelabai suprantu, tad į pagalba ateina R. Vainienės parašytas „Ekonomikos terminų žodynas“.  Bet kaip nors, tikiuosi, kad čia tik pradžia tokia. O šiandien dar buvau Forex banke išsikeisti pinigiukus, tai viskas labai maloniai ir greitai buvo sutvarkyta, o piniginė papilnėjo daniškomis kronomis, kurios tuoj bus vėl išliestos... vadovėliams, o taip ir dar ne vienam, bet apie tai vėliau. Paskaitos prasideda, kaip ir tikėtasi kursiokų vėlavimu, nežinau kaip jie tai sugeba, bet beveik pusė ateina pavėlavę, negražu, tikrai negražu, o ir paskatą trukdo. Kadangi dėstytojas jau pažįstamas, tai jokių aš esu verslo ekonomikos dėstytojas ir ..... nebuvo, bet vis dėlto ką mokysimės, sužinojome. O tada jau prasidėjo pati paskaita, kurios metu analizavome vienos Danijos įmonės metinę ataskaitą, nors ir daug negirdėtų žodžių, bet tai beveik tas pats kas knygoje buvo skaityta, taigi kaip ir pusiau aišku, vėliau pereiname prie praktikos. Prasideda darbas su Exel‘iu. Patys bandome skaičiuoti pelną, atrodo, kas čia tokio, bet kai reikia daryti, tai oi oi oi, o dėstytojas nesuprasdamas, kas mums čia neaišku, pataria naudotis google vertėju, ir tai šiek tiek padeda, bet vis dar gavus atsakymus, tenka raudonuoti dėl klaidų. Grįžtu pavargusi, nors turėjau tik dvi paskaitas. Aišku negaliu pasakyti, jog nebuvo įdomu, nes tikrai sužinojau labai daug naujo, bet ta skuba mane šiek tiek išgąsdino.

Matysim, kaip čia bus toliau, o savaitė tęsiasi, nors man rytoj ir laisva diena nuo paskaitų, bet eisiu į banką atsidaryti sąskaitos, nes  atlyginimą tai gauti norisi. Iki rytojaus. 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą