2012 m. rugsėjo 5 d., trečiadienis

Dvidešimt antroji diena


Šiandien išaušta rami, graži diena kartu su vadovėliu „Business Low“, stengiuosi kuo daugiau įsiminti, tačiau sekasi nelabai. Informacijos, nors vežimu vežk, pradžioje apie teisę apskritai, vėliau apie ES teismines tarnybas, o galiausiai Danijos teisinė sistema: administracinis, aukščiausiasis, ..teismai, jų funkcijos, narių rinkimas ir pan. Tiesą pasakius perskaityti perskaičiau, bet jau nieko nebeprisimenu. Kai jau akys pradedėjo lipti, susipratau imtis kitokios veiklos –  susiruošiau apsipirkti, o kad jau gyvenu čia apie mėnesį, tai ir pasipirkimo būdai nusistovėjo. Taigi šiek tiek apie juos. Jeigu reikia kažko konkretaus, einu į Netto arba Kiwi, nes ten, bendrai paėmus, kainos mažiausios, tačiau jeigu noriu kažko skanaus, arba to, ko šiaip neįpirkčiau, judu link Super Brungsen. Ši parduotuvė primena man Maximą, kainos aukštesnės negu Cente, šiuo atveju Netto ar Kiwi, bet per akcijas gali surasti pigių dalykučių, kaip pavyzdžiui šeštadienį buvo akcija džiovintiems pomidorams, kaina tik 5 DK, tai kaip nepasinaudosi tokiu pasiūlymu. Be abejonės akcija skelbiama ne šiaip sau, prekės galiojimo laikas būna jau labai trumpas, bet vis dar nepasibaigęs, taigi galima gerokai pasilepinti. Beje tą patį šeštadienį atpigintas buvo ir rikotos sūris, taigi kaip nepasinaudoti ir šiuo puikiu pasiūlymu. O kadangi iki šiandien dar buvo jo nesunaudotas, tai pradėjau ieškoti, ką gi čia pagaminus. Ir tada šovė mintis gaminti cheesecake‘ą, tačiau mano atsargos buvo per menkos, tad šiandien tikėdamasi besitęsiančios akcijos keliavau į Super Brungsen, bet aišku ji jau buvo pasibaigusi, vis dėlto nepagailėjau 10 DK ir nusipirkau dar vieną. Grįžusi  iš karto ėmiausi pyrago gamybos, tad visa diena praėjo nejučia. Beje kaip čia pamiršau paminėti. Šiandien pagaliau atsidariau sąskaitą banke Nordea. Labai ilgai svarsčiau, ką pasirinkti Nordea ar Danske, bet vis dėlto Nordea įsikūrusi visai už kampo, tad patogumo vedama pasirinkau būtent šį banką.  Užėjusi pastovėjau kokią minutę, kol susivokiau, kad čia kaip ir daugumoje Danijos įstaigų reikia pasiimti eilės lapuką, o tada laukti iki ateis laikas ir tau. Laukti teko visai trumpai, tačiau kai jau pasakiau ko atvykau, tai visas duomenų tvarkymas užtruko žymiai ilgiau, bet už tai per tą laiką galėjau gerokai apsidairyti aplink, pavyzdžiui,  kaip darbuotojai apsirengę (juk mergina esu, apsirengimas man visada bus svarbus), pastebėjau, kad nėra tokio griežto apsirengimo, kaip Lietuvoje, vyrukai su sportbatukais, bet vis dėlto apranga gana formali. Pasirašiusi gal kokiuose penkiuose lapuose buvau paprašyta įnešti 150 DK į savo naująją sąskaitą, pinigų turėjau, taigi dėl to nekilo bėdų. Dar buvau užklausta ar man tikrai 18 metų. Kadangi mano jaunumą rodo dokumentas, tai papildomai buvau supažindinta su dar viena sutarties dalimi, kuri, net ir pačios bankininkės nuomone, nieko nereiškia, tai tiesiog banko patvirtinimas, kad jie mane papildomai saugos, nuo įsibrovimų į mano sąskaitą, nors neįsivaizduoju, ką turėtų reikšti tas „papildomai“. Galiausiai buvau patikinta, jog už savaitės gausiu laišką su kortelę, tai išgirdusi padėkojau ir pajudėjau namų link. O ką namuose? Dar šiek tiek paskaičiau. Kažkaip nors tik 30 puslapių, tačiau skaitėsi labai lėtai. Pabaigusi įdomųjį vadovėlį, pradėjau vakarienės gamybą. Štai taip greitai, bet pagaliau ramiai praėjo diena. Rytoj laukia mokslai nuo ryto, taigi reikia gerai išsimiegoti, norint suprasti viską. Labanakt visiems!

2 komentarai:

  1. Jauciu labai sunku mokytis anglu kalba??

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nelengva, ypač su mano anglų kalbos žiniomis, bet kaip nors, manau, kad vistiek prasilaušiu su kalba, o tada jau bus lengviau ir mokytis.

    AtsakytiPanaikinti