2012 m. rugsėjo 3 d., pirmadienis

Dvidešimtoji diena


Galit pasakyti, kada baigsis mano nuotykiai????
 Šiandien išeinu namo, atsirakinu dviratį, apsidžiaugiu, kad kompiuteris telpa į krepšį ir išvažiuoju, tačiau pavažiuoju tik kelis metrus, nes pasirodo mano padanga nuleista. Na ką, šiek tiek pasinervinu, bet žinau, kad už kelių gatvių yra dviračių taisykla, o prie jos nemokama pompa. Vis dėlto palengvėjimas greitai virsta nerimu, nes atvažiuoju dar neprasidėjus darbui ir pompos baba. Reikia vis tiek gi kažką daryti, taigi prisimenu, jog kažkur namuose mačiau man mirtinai reikalingą daiktą, užbėgu į viršų (su aukštakulniais, kaip gi be jų) pasiknisu spintoje ir pagaliau randu. Vėl žemyn ir padanga vėl sveika, bet jau neberizikuoju, taigi pompa atsiduria mano krepšyje, kartu su kompiuteriu, lietpalčiu, priešpiečiais, vandenuku, segtuvu, pieštukine, pinigine ir gal viskas? Pagaliau pajudu link akademijos, laiko dar yra, taigi mink, Augmante ,mink! Dabar jau laimingai pasiekiu BAA ir iš karto einu į tualetą, nes esu raudona, kaip burokas, bet svarbiausia, kad jau vietoje, nes vėluoti, tiesiog nekenčiu. Prasideda „Scientific methodology“ paskaita. Jei išvertus į lietuvių kalbą, tai mokslinės metodikos paskaita, tik neaišku, ką galima joje mokytis. Pirmasis klausimas: „Kuo skiriasi mokinys nuo studento?“ Pasipila daugybė paaiškinimų, tačiau atsakymai gana aiškūs, tad nesiruošiu jais dalintis su mielaisiais skaitytojais. Geriau patys pasvarstykit... Beje pagaliau teko pajusti ką reiškia knygų pirkimas, pirmoji „Management accounting financial measurement and planning“  tik 279DK. 

Vėliau pasidarius studento kortelę, tęsiasi paskaita. Aiškinama, kaip reikia rašyti projektą, kas jame turėtų būti, kaip formuojama problema, kas ją riboja ir pan., žodžiu teorija. Tačiau viskas greitai baigiasi ir pajudu namų link, tik kitu keliu, o tai reiškia, trumpą pasiklydimą, bet kaip gi Augmantė neišbandys ko nors naujo. Grįždama pastebiu išmestą kompiuterio kėdę, taigi pagaliau ir sėdėsiu patogiai.  Štai taip prasideda mano savaitėlė.


Sėkmės darbuose! Dabar jau ir man jie prasidėjo. 

4 komentarai:

  1. O kokič gerą kėdę nukirta !!! Ir dar FOR FREE :D Jėtus kaip gerai :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu va kartais nusiseka:) Ir iš viso šiuo metu kažkaip labai daug išmetamų daiktų gatvėse:) Tik imk ir neškis:D

    AtsakytiPanaikinti
  3. pasisekė su kėde :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tiksliai pastebėta, nes jau buvau praradusi viltį ką nors rasti už dyką, kitaip sakant gatvėje, nes prieš tai savaitę vakarais eidavau pabėgioti ir dairydavausi "šiukšlių", bet nieko reikalingo nerasdavau. O šį kartą kėdutė tarsi buvo palikta man, nes nepastebėti jos turbūt neįmanoma, kai tą vietą per dieną praeini net kelis kartus.

    AtsakytiPanaikinti