2012 m. rugpjūčio 23 d., ketvirtadienis

Devintoji diena


Labas rytas, pasauli! Labas rytas, Saule! Štai taip prasideda mano diena.  Nuotaika puiki, skambanti muzika dar puikesnė.  (ačiū D už ją.) Šis kūrinys, kaip tik šiam rytui pasirodo ypatingai tinkamas. http://www.youtube.com/watch?v=-tw0qL8D5O4 O kodėl gi aš šiandien tokios geros nuotaikos? Papasakosiu, kur aš dėsiuosi. Taigi, vakar labai smagiai pavakarojom su šeimos drauge. Po vakarienės išėjome į ledainę, vėliau atsisėdę valgėme ledus ir grožėjomės šiltu vakaru, bei besileidžiančia Saule. Tokie pasisėdėjimai argi neįkvepia gerai nuotaikai? Bet tai dar ne viskas. Grįžę, nors ir vėlokai, vis dėlto susiruošėme pasižiūrėti filmą. Sekmadienį pirktas DVD „Shall we dance? jau seniai laukė išbandymo, o šis vakaras buvo jam kaip tik. O kaip gi gali būti filmas neįdomus, jeigu jis apie šokį, juk taip nebūna, bent jau mano asmenine nuomone. Aš aišku dažniausiai žiūrėdama tokius filmus šoku kartu, bet gi nesinori pasirodyti iš karto tokiai išsišokančiai, susitvardžiau. Bet filmas buvo nuostabus, nors kaip supratau, po dešimties minučių žiūrėjimo, jau matytas. Pavargusi greitai griuvau į lovą ir čiūčia liūlia vaikeli, užmigau iš karto.  Tad po tokio saldaus miego ir atsikėlusi jaučiuosi puikiai. Pasidarau pusryčius, klest į fotelį ir Augmantė pasineria į paskutinius knygos puslapius. Taip aš jau ją perskaičiau ir tikrai visiems rekomenduoju.  Kai knyga perskaityta, šiek tiek reikia ir ką nors paveikti. Susiruošiu patvarkyti namus, bet kur tau. Pasigirsta durų skambutis. Aš kaip išmokyta paspaudžiu mygtuką, kad įleisčiau svečią į laiptinę. Tačiau atsidariusi duris negirdžiu jokių žingsnių, už tai pasigirsta mano telefono garsas. Šeimininkė, prašo, kad atidaryčiau svečiui (sugedo indaplovė) duris, paaiškinu, jog turėtų įeiti, bet neateina. Tada pataria nulipti iki apačios ir pačiai įsileisti. Taip ir padarau. Duris atsidariusi dairausi, nieko laukiančio nėra ir tik po keleto akimirkų pastebiu Miele autobusiuką bei žmogelį laukiantį prie jo. Mane pamatęs ateina su visais įrankiais ir pasisveikina. Aš iš karto paaiškinu, kad nesuprantu daniškai, o jis kuo ramiausiai toliau su manimi šneka angliškai. Va taip va. Santechnikas laisvai kalba angliškai, tai mane tikrai nustebina. Tačiau nesileidžiu į kalbas, leidžiu dirbti. Po kokių penkiolikos minučių viskas pataisyta. Pagaliau jau galiu tvarkytis, ką ir darau.
Ką vėliau veikiau būtinai papasakosiu, bet gal rytoj... Tiesiog nebeturiu laiko pasidalinti su jumis įspūdžiais, o taip jaudinausi dėl „tuščios“ savaitės. Saldžių sapnų, mielieji

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą