2013 m. sausio 5 d., šeštadienis

Pamąstymai grįžus namo (ne čia ne namai, bet šiuo metu gyvenamoji vieta)


Ilgai laukiau kelionės namo, o štai ji ir praėjo. Taigi viskas praeina, bet šiuo metu vis dar sunku suvokti, jog viskas, mano viešnagė baigta. O dabar sugrįšiu tik po pusės metų, nors ir durnai čia viskas gaunasi ir paskaitos man baigsis jau gegužės 16, o egzaminai tik po mėnesio. Prieš išvykdama į Lietuvą tikrai nesiruošiau ir net neturėjau tokios minties, jog kažkaip pavyks sugrįžti iki vasaros (baisu iš tiesų kai pagalvoji, jog tai rašau žiemą), tačiau dabar suku planą, jog gal, o gal pavyktų grįžti, juk mėnuo vis dėlto ilgas laiko tarpas, bet čia tik mano pasisvaičiojimai, o kaip bus čia jau pamatysim, laikas parodys.
Buvo labai smagu šias kelias savaites. Aplankiau beveik visus brangius žmones, visas brangias vietas, bet dėlto nepalengvėjo. Esu šeimos žmogus, tad stengiausi kuo daugiau laiko praleisti su jais. Tikrai labai stengiausi, bet dabar sėdėdama  savo kambarėlyje jaučiuosi taip tarsi nieko nebuvo, viskas vyko tik sapne. Na, bet reikia mąstyti pozityviai. Tik taip pavyks vėl grįžti į normalų gyvenimą, kurį jau pradėjau čia Danijoje. Na ir dar paskutinė mintis, kuria niekada netikėjau. Svajonėse visada save matydavau keliaujančią ar gyvenančią svečioje šalyje, tačiau tik dabar supratau, jog svajonės yra svajonės, o visa kita jau priklauso nuo manęs pačios, o kadangi esu tokia naminukė, tai mano svajonėms vis dėlto turbūt nepavyks išsipildyti, nes visada, bet jau šiuo metu taip manau, norėsiu grįžti namo, kur manęs lauks. VISADA
P.S. Dar nepasveikinau su praėjusiomis šventėmis. Su Kalėdomis sveikinti kaip ir vėloka, bet va su 2013-iais dar tikrai ne. Tad linkiu stiprybės, kantrybės ir pasižadėkite, nors ir pažadus nėra lengva įgyvendinti, bet vis tiek pasistenkite, bent dalele šiais metais būti geresni, nes tik pradėjus nuo savęs galima bus pamatyti aplink esantį gerumą. Tad sėkmės šiais metais. Tegul jie atneša daug džiaugsmo, na, bet kad džiaugsmas nepasidarytų rutina lai kartais užslenka ir nedideli debesėliai. Pacituosiu visai neseniai perskaitytus žodžius, kuriuos pamačius visada kyla labai daug prisiminimų. „Kad ir kokie būtų sunkūs ir švininiai debesys, nepamirškite, jog po jų išlys Saulė“









P.S.S. Būtinai pažiūrėkite filmą „The words“. Labai rekomenduoju.

2 komentarai:

  1. Buvau sutrikus ir pamanius, kad nuotraukoj ir savo namus matau. Aš taip pat ne Lietuvoj studente tapau, ir dėl receptų pastaruoju metu pakvaišusi esu, tai pamaniau, kad gražus sutapimas... Bet geriau įsižiūrėjus pamačiau, kad ne mano namukas horizonte vis dėlto :) Šaunus blogas, beje!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Malonu girdėti, jog yra tokių bendraminčių!!! O tas savo namų, kaip ir pažįstamų ar draugų, matymas man labai pažįstamas... Ačiū už gražius žodžius:)

    AtsakytiPanaikinti