2012 m. gruodžio 7 d., penktadienis

Penktadienio vakaras su "Skruzdėlynu"


Sveiki mielieji, vėl aš čia!!!
Na, ką mano didieji darbai jau kaip ir baigėsi, projektas beveik pabaigtas,  lieka jau tik sutvarkyti viską kaip reikiant, kad būtų malonu skaityti. Aišku sakau jog nedaug liko, bet tam žmogučiui, kuris tvarkys dar tikrai laukia ne viena valanda darbo... O nuo paskutinio mano įrašo visko čia įvyko. Pasisvečiavimas pas rumunus tikrai pavyko, buvo labai smagu, pasišnekėjom, valgiau tikrą mėsos kepsnį (4 mėnesius jau to nebuvau burnoje turėjusi), buvo skanu, bet tikrai nesu didelė mėsaėdė, taip kad šis maisto produktas tikrai nebuvo man kažkas tokio. Po vakarienės pajudėjau namo, nes nors atstumas juokingai mažas, bet norint grįžti užtrunka apie valandą. Kadangi dar nebuvau mačiusi pasipuošusio miesto, tai pagalvojau, jog išlipsiu centre ir paskui maloniai pasivaikščiodama pareisiu namučių. Pradžioje tikrai buvo smagu, dairiausi, grožėjausi, bet paskutinis šimtas metrų buvo bėgtute, nes visgi tas -7 šį tą reiškė... Taip kartais šiek tiek esu lengvabūdiška, tad nenuostabu, jog vakar pasijaučiau kaip ir nelabai kaip. Visgi peršalimas pasigriebė mane, tad šias dvi dienas padidinau ir taip didelius arbatos kiekius, stengiuosi ilsėtis, juk norisi grįžti namo sveikai. Na, bet kad sirguliuoju tai nereiškia, jog negaliu gaminti...



Gruodžio 6-ją pas mane apsilankė Šv. Nikolausas

Taigi šį kartą skruzdėlynas, turbūt visi žinot apie ką aš, bet mano daniškoji šeimynėlė tikrai nenumano. Kadangi šiandien aš viena namuose, tai galėjau imtis gamybos iš peties. Vis dėlto nors ir be galo skanu, bet laiko taip pat užtrunka. Bet skubu dalintis, gal dar spėsite namiškius palepinti skanumynu šį savaitgalį. Beje, būčiau jau pamiršusi iš kur šis receptas. Jį gavau iš mielosios Dianos, o paskui jau sau prisitaikiau. Ačiū jai...

"Skruzdėlynas"

Reikės

Tešlai:
3 didelių kiaušinių
9 šaukštų miltų

Sirupui:
Stiklinės medaus
½ stiklinės vandens
4 šaukštai cukraus
Aliejaus (kepimui)
Aguonų (papuošimui)

Kiaušinius šiek tiek paplakame ir sumaišome su miltais. Ilgai ir nuobodžiai minkome. Tai gali užtrukti... Tešlą daliname į 6 gabalėlius ir kiekvieną iškočiojame kiek įmanoma ploniau, kai jau nebeeis kočioti dar ploniau, tada supjaustome nemažais gabalėliais ir kiekvieną dar kartą iškočiojame (kol tešla taps permatoma).
Man sekasi, nes nors čia dar matyti sveikas gyvas kočėlas, bet kočiojant paskutinį gabalėlį sugebėjau jį sulaužyt, taip kad ryt teks ieškoti pakeitimo, nes vis dėlto įrankis reikalingas

 Kai visa tešlą bus iškočiota (aš viską metu į vieną krūvą, kol kas nebuvo, kad suliptų) keptuvėje ar kitame plačiame inde kaitiname aliejų. Metame tešlos skiauteles į karštą aliejų ir verdame, kol tešla taps gražios šviesiai rudos spalvos, tai trunka labai trumpai, gal kokias 10 s. Skiauteles dedame į vienkartiniu rankšluosčiu išklotą skardą, tam, kad nuvarvėtų aliejus. 

Kai viskas išvirta, tada imamės sirupo gaminimo. Medų pašildome, supilame vandenį ir cukrų. Kaitiname, kol cukrus ištirps. Lakštus dedame į lėkštę, tada gerai apipilame sirupu, dedame antrą aukštą ir t. t. kol nelieka. Man labiau patinka šį kiekį dalinti į dvi dalis, t.y. formuoti dvi eglutes. Jeigu mėgstate aguonas, jomis apiberkite kiekvieną aukštą, po to, kai jis apliejamas sirupu. Štai ir viskas.

Ragaukite, skanaukite ir džiaukitės gražiomis akimirkomisJ

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą