2012 m. lapkričio 25 d., sekmadienis

Savaitė komunikuojant....


Sveiki mielieji,
 Rašau vėlų sekmadienio vakarą, nes kažkaip šį kartą užsivėlinau su miegučiu, o ir svečių dar yra, taip kad miegot eit negražu.  Tikiuosi, jog manęs pasiilgote ir laukiate žinių iš lietingosios Danijos (nu žinokit rimtai, šiandien oras tragiškas, visą dieną juoda juoda). O naujienų nemažai.
Taigi šią savaitę pagaliau prasidėjo naujas dalykas – Communication, ir neįtikėtina, bet man jis patiko. Nors labai baiminausi, kad bus labai nuobodu, kaip gi čia reikės išsėdėti tas 4, 5 valandas, bet kažkaip viskas vykdavo labai greitai. Beje, antradienį reikėjo paruošti prezentaciją, kuri buvo filmuojama, kad paskui galėtume pamatyti savo klaidas. Prieš tai pirmadienį besibaigiant paskaitai pažiūrėjome video apie tai, kad mokykla žudo kūrybingumą. Dėstytojas taip pat buvo panašios nuomonės ir tarsi paskatindamas ar suteikdamas mums galimybę paklausinėjo, kas kuo groja, dainuoja, šoka ir užsiminė, jog nebūtina kažką tiksliai pristatyti, galima ir dainuoti. Taigi kaip gi Augmantė nepasinaudos suteikta proga. Nors šiek tiek nervinausi, bet viskas pavyko puikiai. Įpusėjau dainai (dainavau It‘s my time) atėjo vienas dėstytojas ir pradėjo tildyti, bet pasirodo, jis galvojo, kad čia kažkoks įrašas, tad padainavus pamačiau jog visas kursas sugužėjo į mūsų kabinetą. Buvau tikrai labai pamaloninta, nors ir šiek tiek susidrovėjusi. Trečiadienį kai kuriuos video peržiūrėjome, tarp jų ir mano. Bežiūrint maniškį neturėjau kur dėt akių, nes tiesiog negaliu žiūrėt į save, man viskas taip baisiai atrodo, o jau mano anglų kalba....., bet kitiems kaip ir patiko, taigi šiek tiek atsigavau, rizika šį kartą pasiteisino. Šį antradienį laukia jau naujas pristatymas, tačiau šį kartą j apsieisiu be dainų. Ruošiuosi pasakoti apie Kūčias Lietuvoje, bent jau man tai labai įdomi tema, ta proga ruošiuosi netgi išsikepti kūčiukų, kad jau tikrai visiems palikčiau prisiminimus apie lietuviškąsias tradicijas. Tai va taip bekomunikuojant ir prabėgo visa savaitė. Tikrai gavom nemažai patarimų, visokių užduočių lavinti įgūdžius. Man visai patiko.
Turbūt visiems rūpi kaip gi mūsų projektas:DDD. Kadangi paskaitas kasdien turėdavome iki 14 val. tai nieko per daug nesiėmėm. Prirašėm visiems į emailus, bet atsakymų negavom arba neigiamus. Tad jau penktadienį susirūpinus, jog galim taip laukdami nieko ir nesulaukti, patraukėm į vieną iš gatvių, kurioje įsikūrę nemažai tokių mini versliukų. Užėjom į vieną, kurioje dirba tik savininkė, tai batų parduotuvė, ir iš karto susitarėm. Antradienį laukia susitikimas su ja. Tikiuosi šią savaitę pasiseks kaip reikiant padirbėti, aš bent jau tikiuosi:D
Na ir galiausiai, šį savaitgalį teko garbė kepti tortą šeimininkės gimtadienio proga. Pasiruošimą pradėjau dar ketvirtadienį, viską pasibaigiau šeštadienį, o sekmadienį jau ragavome. Na aišku iki tobulumo dar toli, bet visi valgiusieji buvo sužavėti, o aš vėl raudonavau, nes tikrai kažkaip nemaloniai jaučiuosi, kai mane giria. Aišku smagu, nieko nesakau, bet kažkoks keistas jausmas. Tortas turbūt kepėjėliams gerai žinomas „Snickers“, tik vietoj žemės riešutų dėjau lazdyno. Aš kai nesu riebių tortų mėgėja, tai man citrininis cheesecake‘as, kurį gamino šeimininkė, buvo žymiai skanesnis, bet kiti kartojo ir ne po kartą, tad turbūt visai neblogai.

O štai ir mano dekoracijos:DD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą