2012 m. lapkričio 5 d., pirmadienis

Kai apninka keistos mintys....


Kažkoks labai keistas jausmas apsėda šiuo metu mane. 


Ar tie kalėdiniai papuošimai mane veikia, ar kas. Bet jaučiu, jog laikas po truputį pradeda lėtėti, tikrai nesakau, jog dienos pasidarė labai lėtos, tikrai ne. Turiu omenyje, jog viskas pradeda susidėti galvoje į savas vietas. Kartais pasižiūriu likusiųjų Lietuvoje nuotraukas iš gimtadienių, vakarėlių, mokyklos švenčių, tada suvokiu, jog ir aš galėjau jose būti, bet tuo pačiu žinau, jog aš jau nebe priklausau tam, tai jau praeitis, o dabartis visai kitokia, ji Danijoje ir nors esu didelė patriotė ir Lietuva visada išliks mano tėvynė ir kitos šalies niekada nevertinsiu, kaip vertinu ją, bet žinau, jog viskas keičiasi, o tai reiškia, jog keičiamės ir mes. 

Vakar netikėtai perskaičiau buvusios klasiokės mintį „Bet žmonės auga, tenka priiminėti sprendimus, kurie nulems tolimesnę ateitį...“ ir su ja sutikau visu šimtu procentų. Mūsų gyvenimas nestovi vietoje, jis juda ir neša mus tarsi vėjas rudeninius lapus, bet mes negalime to sustabdyti, galime tik prisitaikyti ir išnaudoti visas likimo siunčiamas galimybes, jog paskui netektų gailėtis, nugyvenus 105 metus, tačiau nieko nepadarius, nieko nepalikus ateities kartoms („Trečio dešimtmečio panelė“  Sophie Kinsella).
Štai tokie keisti jausmai tvyro manyje, turbūt ir gūdusis ruduo čia prisidėjo, juk jau paskutinis šio metų laiko mėnesis aplankė mus. Tačiau, manau, tokios mintys yra labai geras dalykas, juk pripažinkim metai baigiasi, o ką gi per juos nuveikėme ir yra dabar laikas apgalvoti.

Šiltų vakarų( tiek tiesiogine, tiek perkeltine prasme)! Ačiū, mielieji,  kad skaitote šiuos mano paistalus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą