2013 m. birželio 17 d., pirmadienis

Paskutinė savaitė, arba Išvykimo tortas

Savaitė, tiek liko iki kelionės. Kokios?  Ogi namo. Kaip as jos laukiu. Tad visos dienos, likusios iki išvykimo labai panašios. Visas jas lydi mintis, apie tai, kad viskas - grįžtu. Paklausit, kodėl aš taip desperatiškai noriu namo. Argi man taip blogai? Toli gražu. Man tikrai labai patinka Danija (meluoju ir neraudonuoju) ir skųstis neturėčiau. Bet vis dėlto, namai yra namai, tad į juos grįžti norisi visada.


Užteks apie mano namus, apie tai dar pašnekėsim, kai grįšiu, o šiuo metu aš įnirtingai ruošiuosi egzaminams. Vienas jau atlaikytas, kitas laukia rytoj, o paskutinis – kitą pirmadienį. Artimiausias – Business Law, tad ne šiaip sau. Nors jeigu sąžiningai, šio egzamino bijau žymiai mažiau, negu pirmojo – Business Economics, dėl to šiek tie jaudinuosi, nes kartais tas pasitikėjimas savimi gali apvilti. Bet nedaug liko, dar pažiūrėsim. Aš optimistiška.


Pastarąją savaitę teko tvarkyti galybę reikalų. Kadangi išsikrausčiau į kitą vietą (laikinai), ir ji nėra pačiame centre, todėl teko nueiti į International Citizen Service išsiregistruoti, tada aplankyti biblioteką ir atiduoti knygas, vėliau dar lankiausi akademijoje, kurioje pagaliau gavau skyrimą Vizai į Kiniją, tikiuosi kad dabar reikalai pajudės. Ir be abejonės viską vainikavo savo gyvenimo krovimasis į du lagaminus. Aišku nepavyko, bet koks skirtumas, maišai maišeliai ir viskas buvo sukrauta. Šeštadienio rytą kartu su šeimininke suvalgėme tortą, kurį išsikepiau išvykimo proga,  pašnekėjome apie moterų nelygybę tam tikrose religijose ir išvykau. Su dar keliais naujais daiktais – pirmosiomis dovanomis gimtadienio proga. Kai aš myliu savo šeimininkę. Neįtikėta, kaip žmogus per metus gali pažinti mane. O gal aš esu tokia lengvai perprantama?




Tad ta proga dalinuosi skaniuoju torto receptu. Patiko tiek mažyliai, tiek šeimininkei, tiek dviems naujiems kambariokams. Sodrus, drėgnas. Tiesiog puikus:). Gaila, kad nepavyko padaryti gražių nuotraukų, bet taip jau būna. Tačiau, manau, bus gaminamas dar ne kartą, tad ir nuotraukų atsiras kokybiškesnių.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą