2013 m. vasario 21 d., ketvirtadienis

Marcipaniniai keksiukai su juodaisiais serbentais ir kokosu


Dar prieš kelias dienas matydama visus sergančius pasidžiaugiau: kaip gerai, kad aš kol kas sveika. Taigi, tas „kol kas“ baigėsi ir šiuo metu itin savo jėgą rodantis daniškasis jūrinis vėjas pakabino ir mane. Jau vakar pradėjus šnekėti su V, ji pasiteiravo, ar viskas gerai mano balsui, nes kaip ir esu pakimusi. Tik jai tai paminėjus susivokiau, kad tikrai tas balsas ne kažką, bet užkimimas tai užkimimas, galvojau taip ir praeis. Vis dėlto šiandien užkimimas patapo stipriu gerklės skausmu ir temperatūra. Tad mano planai eiti į kursiokės 30-ąjį gimtadienį nuplaukė, bet lauktuvės jau buvo iškeptos, taigi nieko kito neliko, kaip jomis pasidalinti su namiškiais. Pagal tai, kad mažylė man nematant suvalgė 4 marcipaninius keksiukus, manau, nemažai ką pasako apie jų skonį. O ir pati paragavusi jų nenusivyliau. Tikrai skanūs. O kadangi iš L netikėtai buvau parsigabenusi grikių miltų, kuriuos vis norėjosi visur naudoti, tai šį kartą antra keksiukų porcija buvo su grikių miltais ir morkomis. Labai sveikuoliški, bet nemažiau skanūs. Tad gydymasis prasidėjo su krūva keksiukų. Visai neblogai, ar ne?:D

Marcipaniniai keksiukai su juodaisiais serbentais ir kokosu

12 vnt. reikės:

2 stiklinių miltų
½ stiklinės cukraus (dėjau šiek tiek daugiau, bet kitą kartą mažinčiau)
2 a. š. kepimo miltelių
2 a. š. vanilinio cukraus
Žiupsnelis druskos
Stiklinė pieno
100 g. lydyto sviesto
Kiaušinio
2 v. š. kokosų drožlių
150-200 g. marcipanų masės (man užteko ir 150 g., nes tik tiek ir teturėjauJ)
Juodųjų serbentų džemo (ar kitos turinčios šiek tiek rūgštelės)

Pradžioje ant silpnos ugnies ištirpinti sviestą ir palikti, jog pravėstų.

Turimą marcipanų masę padalinti į 12 dalių. Imant kiekvieną atskirai, pradžioje suformuoti rutuliuką, o suspaudus tarp rankų gausime skritulį. Į jo vidurį įdėti šiek tiek džemo ir vėl suformuoti rutuliuką. Visas šis reikalas nuosekliai parodytas Pragaro virtuvėje, iš kur ir sėmiausi įkvėpimo.

Nemažame dubenyje gerai išmaišyti sausus produktus: miltus, cukrų, kepimo miltelius, vanilinį cukrų ir druską. Kitame inde išplakti kiaušinį, į jį sudėti lydytą sviestą ir pieną. Į skystą mišinį įmaišyti sausus produktus ir viską gerai išmaišyti. Suberti kokoso drožles.

Į keksiukų formeles krėsti šiek tiek tešlos ir dėti marcipaninį rutuliuką. Ant viršaus dar užpilti tešlos. Ir taip pakartoti, kol neliks nei rutuliukų, nei tešlos.
Kepti 200 OC temperatūroje 15 minučių arba kol iškeps.



Skanaus!

Skonis tikrai pasakiškas, tačiau keksiukai gana sotūs. Tik tos akys vis nori dar...



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą