2014 m. kovo 18 d., antradienis

Don't worry, be happy

Good moning... sako man John Legend, o aš pagaliau prisiruošiu rašyti. Vėlgi laiko praėjo daug, tad ir naujienų galybė. Nuo ko čia pradėjus.

Studijos jau įsibėgėja ir neįtikėtina, kad lieka jau tik mėnesiukas iki atostogų ir tų pačių Velykų. Šiais metais nusprendžiau namo nevykti, tad jau dabar bandau derinti pas ką čia prisiglaudus didžiąjai šventei, ypač dėl to, kad name, panašu, kad liksime tik dviese: latvis ir aš. Tad reikia daugiau, arba tai gali atstoti ir įjungta skype programėlė, kuri pastaruoju metu, kuriai kuo toliau tuo labiau pradeda trūkti laiko. Tad derinimas dar vyksta, bet vieną dalyką dėl Velykų jau esu suplanavusi. Būtinai turi kepti Šimtalapį. Tai man vienas iš patiekalų, kuris suteikia šventiškumo, o ir yra baisiai skanus. Žodžiu šitas jau tikrai. O beje čia gyvendama turiu pakankamai nemažiai laiko praleisti virtuvėje, tai tvarkant (5 vyriškos kilmės žmogėnai namuose....), tai gaminant. Be abejonės antrasis variantas patinka žymiai labiau. Pavyzdžiui praeitą savaitgalį pirmą kartą savo gyvenime gaminau populiarųjį Medutį. Tai buvo specialiai latvių prašymu, nes jiems šis tortas jau kažkas. Bet buvo tikrai skanu... O beje prakalbus apie praeitą savaitgalį, tai mes, name gyvenačios merginos buvom labai pamalonintos. Šeštadienio rytas prasidėjo keptais blynais,  gėlėmis ir svekinimais Moters dienos proga. Nesakau, kad tai man kažkokia ypatinga šventė, bet tokio dėmesio visada labai malonu sulaukti. O sekmadienį naudodamasi tobulu oru (dieną temepratūra buvo apie 15 laipsnių šilumos, įsivaizduojat?) išėjau prie jūros. O kai gyveni vos pusantro km iki jos tai tas pasivaikšiojimas įgyja dar ir kažkokio atostogų jausmo. Nuotraukos darytos ne su mano aparačiuku ir tai matyti, tad kompilmentus galiu nebent perduoti jas dariusiam (uoj šį kartą publikuojamos vis dėlto mano muiline darytos nuotraukos, bet pasižadu, kai tik gausiu tikrąsias, būtinai pasidalinsiu).

Na, o darbo savaitė prasidėjo labai lengvai, po pirmadienio Etikos ir konsultavimo paskaitų vakare gavome dėstytojo laišką, jog susirgo ir antradienio paskaitos atšaukiamos. Ta proga antradienį išlėkiau į centrą su galybe CV ir aplankiau keliolika restoranų siūlydama papildomą darbo jėgą. Ir mano pastangos pasiteisino.... Vakare sulaukiau skambučio iš mažyčio prancūziško resoranėlio ir po valandos jau stovėjau prie indų plovimo mašinos, kur buvau išbandoma, ar esu tinkama. Šauni pamoka, o ir žmonės labai malonūs. Nors ir tų valandų visai nedaug, bet juk vistiek ne į minusą, ar ne?:)
Beje praeitą savaitę įvyko labai svarbus įvykis. SKAT (Mokesčių insprekcija) paskelbė visų mokesčius ir paaiškėjo: teks kažką gražinti, o gal pasisekė ir balandžio mėnesį saskaita dar ir papilnės.

Sakiau, kad daug visko įvyko, net kvėpuot sunku, kad ko nors nepamirščiau.  Taigi dar vienas dalykas. Esu pakviesta į mažylės Konfirmacijos šventę. Kaip jau buvau minėjusi kažkada ankčiau, Danijoje tai be proto didelė šventė prilygstanti vestuvėms, tad jau dabar žinau, kad bus įdomu...
Na ir pabaigai, vakar lankiausi labai įdomiame renginyje, kur AISEC organizacija reklamavo savo paslaugas, t.y. praktikos suradimą. Tačiau neapsiribojama tik Europa, šį kartą renginys buvo daugiausia skirtas mažiau žinomoms šalims, tokioms kaip Peru, Taivanas, Kolumbija ir pan. Įdomių pašnekesių, skanaus tradicinio maisto, ko daugiau reikia puikiam renginiui.
Taigi gyvenu aš tikrai gerai, skųstis nėra kuo, o ir nedrįsčiau to daryti.
Don’t worry, be happy! sakau naujai darbo savaitei. Džiaukitės kiekviena diena, kiekviena akimirka, juk laikas nebegrįš atgalios.
Bučkis,

Augmante

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą